expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

уторак, 7. јул 2015.

O MENI

Ja sam nova bllogerka Lena.Ovo je moj 2. blog prvi je vio sve-o-poznatima-by-seherezada7.blogspot.com ali bio je neuspesan :( ali zato je sada tu.Potpisivacu se sa Mrs.Horan .

EVO NEKIH 10 STVARI O MENI
1.Zovem se Lena.
2.Zivim u Kragujevcu.
3.Directioner sam(Fan od One Direction-a). :))) ♥♥♥♥
4.Omiljena hrana mi je Kinder-Bueno.
5.Omiljeno pice mi je Smothie i Milk-Shake.
6.Imam 14 godina.
7.Moja lutka na stardollu je seherezada7.
8.Omiljena pevacica mi je Avril Lavinge i Ariana Grande.
9.Omiljena boja mi je crvena.
10.Mrzim Miley Cyrus!!! 

Ako zelite da pisem o nekim poznatim licnostima mozete poslati na gmail DIRECTIONER4EVER 1D .



                                                   Mrs.Horan

Нема коментара:

Постави коментар